zondag 3 april 2011

magnolia roos

hoi hier weer een nieuwe set voor de liefs hebber van magnolia
ben heel benieuwd hoe jullie dit setje vinden laat een reaties achter wel zo aardig
 




hier onder de code voor 1600x800
<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1222.photobucket.com/albums/dd495/wil-psp/blog%20setjes/w00002.jpg"); background-position:center ; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;</style>

hier onder de code 1380 x800

<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1222.photobucket.com/albums/dd495/wil-psp/w0002b.jpg"); background-position:center ; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;</style>

 hier onder de code voor 1280x800  let op pas maar dan wel de breedte van je blog aan

<style type="text/css">body {background-image: url("http://i1222.photobucket.com/albums/dd495/wil-psp/w0002a.jpg"); background-position:center ; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed;</style>

14 opmerkingen:

  1. oooooh geweldig, ik ga hem meenemen hoor, hij is super.

    Lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,

    kan je me nog ff helpen, hij is te breed, wat kan ik hier aan doen.

    ik hoor het graag van je
    groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja moet even weten welke scherm reso lutie je hebt kan hem aan passen oke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wil
    wat is tie weer superrrrrrrrr gaaf
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wil,

    ik kom vandaag voor het eerst op je site kijken en heb meteen de tilda met roos op mijn blog gezet! Erg mooi en natuurlijk heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Wil,

    Prachtig je achtergrondsetjes, heel knap dat je dat kunt!

    Gr. Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wil,
    ben maar snel volger geworden, maak je dit allemaal zelf? Dat is echt prachtig....Heb nog niet alles bekeken en volgens mij ben ik daar nog wel even zoet mee maar ik wil je toch vast een compliment geven en ik ga vast wel iets van je gebruiken... (als beginnende blogger gaat er een wereld voor mij open)
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dankje wel en ja dat maak ik alle maal zelf ook veel op aan vraag heb ook div blog tips hier staan maar als je vragen heb hoor graag oke mail me dan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you so very much for your beautiful and unusual backgrounds, your generous heart astounds me. I have used this pink one for my blog ABBY ROSE...though I am sure that I will have to try your other creations as well...just can't resist *Hugs*
    Helen (Australia)

    BeantwoordenVerwijderen